Godmorgon

Jag har varit vaken i ett par timmar och har hunnit med lite. Började med att äta frukost, sen tog jag en kopp te och läste på lite bloggar. Och nu har jag suttit och skrivit på mitt arbete om Scientologi. Det har gått bra, nu är jag på gång med det i allafall. Men jag känner att jag skulle behöva några böcker om ämnet. Ska se om jag hinner springa inom skolan och låna någon bok innan praktiken.

I dag börjar alltså praktiken igen. Det känns lite mer okej än vad de gjorde igår kväll, men är fortfarande inte speciellt pepp på det. Och särskilt inte när det är så härligt väder ute. Skulle helst bara vilja lägga mig ute och sola. Men det går tyvärr inte. Jag ska skriva en stund till på arbetet nu, sen ta det lite lugnt innan jag ska göra mig iordning för praktiken. Det ska bli skönt att gå lite i solen i allafall. Har en halvtimmes promenad framför mig när jag ska ta mig till praktiken. Hoppas bara att det inte är för varmt, så jag blir jättevarm. Då känner man sig inte speciellt fräsch sen när man ska jobba.

Nu, tillbaka till scientologin! Och bara för det lägger jag upp en bild på Tom Cruise, som enligt mig är en av deras mest kända medlemmar.


Kommentarer
Postat av: Sara - Welcome to Saradise

Vad har du för praktik då? :)

2009-04-21 @ 17:34:13
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: estetmina.blogg.se

Jobba på Emelie! Du klarar praktiken! :D <3

2009-04-21 @ 18:46:39
URL: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0