Ingen bra kväll

Det är ingen bra kväll.

Jag har inte fått någonting gjort och tidspressen bara ökar. Jag har bara kollat runt på internet hela kvällen och pratat med lite människor. Det har varit trevligt, men jag hade behövt skriva på mitt scientologiarbete. Nu väntar tre dagars praktik, som jag just nu inte alls känner för. Jag vill bara ha fredag och helg. Kan man inte hoppa över tre dagar?

Jag känner att jag behöver något, men jag kan inte sätta fingret på vad. Inte exakt. Jag behöver något. Helst av allt hade jag velat strunta i alla måsten denna veckan och fly verkligheten tillsammans med dig. Jag hade velat befinna mig i vår värld i några dagar. Tyvärr så måste jag vänta till helgen innan jag kan få lite tid tillsammans med dig. Och lite tid med dig, är det jag behöver nu. Det är inte längesen vi träffades, det är inte så att vi haft lite tid tillsammans den sista tiden. Men jag vill bara vara med dig. Allt känns lite lättare då, lite bättre. Nu känns allt jobbigt och svårt. Jag har ingen energi till vardagen. Just nu vill jag inget hellre än att sluta skolan och ha en kravlös vardag. En vardag där jag kan göra det jag känner för, det jag vill göra för stunden.

Det är ingen bra kväll, och jag vill bara krypa ner under täcket och gömma mig.

Jag behöver dig ikväll...


Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag vill vara med dig ikväll. Vi får försöka fixa till de i veckan, försöka hitta lite luckor att träffas <3

2009-04-20 @ 22:23:24
Postat av: stina

i en sko butik :) skulle va skoj om ja fick de

2009-04-21 @ 10:03:33
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0