Onsdag den 22 april

Nu har jag varit hemma i några timmar, och det är faktiskt inte förrän nyss som jag satte mig vid datorn. Det är lite ovanligt för att vara mig. Istället har jag slötittat på tv och bara försökt koppla av. Det tar lite tid att varva ner efter praktiken. Antagligen därför jag somnade ganska sent i går kväll.

Men praktiken gick bra idag. Tiden gick lite sakta ibland, och ibland bara sprang tiden iväg. Det har iallafall gått bra idag : ) Och nu ska jag inte dit förrän på tisdag. Det känns både skönt, och lite tråkigt faktiskt. Det var väldigt mycket gäster där idag, så lite synd att jag inte ska vara där imorgon. Det hade verkligen hänt mycket där under utcheckningen imorgon. Så lite synd att missa det, det måste jag erkänna. Men samtidigt så behöver jag tiden för att plugga.

Kommentarer
Postat av: estetmina.blogg.se

Du kämpar på där borta (: bra!



Jo vi fick biljetter :D och jag blev jätteglad!

Du jag tror det blir tight med fredagsfika idag, jag mår inte riktigt bra =/ så ska nog hem och vila så fort jag kan.. :( vi kanske kan höraspå smn eller nåt sen?

2009-04-24 @ 08:02:22
URL: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0