Torsdag

I dag har jag varit ledig. Härligt, och har hunnit med en hel del tycker jag. Dagen började med lite frukost tillsammans med Oscar. Sen när han skulle jobba stack jag hem. Då gav jag mig ut i det extremt ostabila vädret och cyklade. Cyklade som vanligt en mil, bitvis i duggregn och bitvis i strålande sol.

Min kväll har jag sedan tillbringat på stan med en vän. Vi har suttit på en uteservering och druckit cider. Trevligt.

Nu ska jag sitta här en stund till och fortsätta lyssna på Lars Winnerbäck, sen ska jag krypa ner i sängen och läsa.


Kommentarer
Postat av: ida

Sv: Tack så mycket! :)

2009-08-13 @ 12:44:36
URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: malin-heléna

Åååh!! Vart ska du se honbom i sådana fall? Vilken stad alltså?

Jag har biljetter till första spelningen i göteborg. :)

Är det en bra spelning kommer jag kanske köpa till Borås med, men det är inte alls säkert. :P hihi..

2009-08-13 @ 18:35:37
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0