Godmorgon

Godmorgon! Efter för lite sömn och en biltur i massa snö sitter jag nu på jobbet. Började klockan sju i morse. Det är lagom kul att stiga upp klockan sex en söndagmorgon. Då vill man bra gärna ligga kvar i sängen och sova några timmar till. Men, här sitter jag nu. Har fått i mig lite frukost, och gästerna har börjat vakna. Skönt att dem inte är så morgonpigga, utan att jag får en chans att vakna till lite först innan utcheckningen börjar.

Det är otroligt mycket snö här nu, för att vara södra Sverige i december. Vägarna är inte plogade, och det är lite kaotiskt. Jag bara hoppas att snön ligger kvar tills på torsdag. Hade varit så mysigt med en vit jul i år.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag sov så gott så, skönt... =)

hoppas du med sov gott :)

2009-12-20 @ 10:36:23
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Bloggen om Fröken Mandelström

Hoppas du haft en bra dag på jobbet. Gissar att du jobbar på hotell? =)



Ha en fortsatt mysig söndag.

2009-12-20 @ 17:25:55
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0