Kärlek

Jag skulle andas i det tomrum som blev över,
om du lämnade mig nu..




Kommentarer
Postat av: Nanna

Vackert inlägg!



Ser att du gjort en till kommentar :D

Jag jobbar som avdelningsansvarig på en butik. Dock är det lite inhopp ibland på andra avdelningar. Så i sommar är det mest bara jobb. Ska inte åka någonstans o när jag är ledig så njuter jag här hemma o av att bara vara! :)



Ja du kommer inte ångra dig om du köper den! Ska lägga upp fler recept av den. Pollymuffinsen får vänta till imorgon :P



Sov gott gumman!

Kramar!

2009-07-20 @ 23:27:42
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Nanna

Tack! Ja jag tror man måste ha det. Jag vill inte gå för hårt in på någon diet för jag tror inte det är lika lyckat när man försöker hålla vikten sedan o gå tillbaka till det "gamla". Likabra att ändra sin kost o sen kunna hålla sig till det. Unna sig lite ibland av allt men i måttliga mängder.



Med mig är det kanon bra! Själv?? Vad jobbar du med?



Jag har varit ledig och bara tagit det lugnt. Varit på gymet (duktigt nanna!) o njutit av dagen :)



Kramar!

2009-07-21 @ 00:06:43
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jag ska aldrig lämna dig <3<3

2009-07-21 @ 11:22:09
Postat av: Nanna

Har haft en skit dag idag. Men vill inte skriva om det i bloggen. Dietvis har det varit en skitdag. När jag kom till mamma hade hon bakat en stor fin choklad kaka o guuuuuud vad den var god! Den smala smala smala biten blev till en stoooor bit. Jag har syndat o jag skäms. Dessutom har det blivit dåligt med steg. Fast jag har varit på ett step pass som var svintufft. Får bli mer imorgon. Men jag vågade inte skriva det i bloggen. :S skäms



Vet hur det är med kunder som klagar... inget roligt alls. Men det är bara att bita i det sura äpplet.

Är det ett sommar jobb eller du är där alltid så att säga?



Kramar!!

2009-07-21 @ 22:27:18
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: malin-heléna

Lars winnerbäck.. vacker låt det där.



Otroligt sött inlägg. :)

2009-07-22 @ 12:50:39
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0