Tv tittande och träning

I dag jag inte gjort allt för mycket. Jag har varit i skolan en stund och tittat allt för mycket på tv. Ikväll såg jag premiären av Momma's boy. Det kan bli galet. Momma's boy är en realityserie om tre killar som ska dejta olika tjejer. Låter som ett helt vanligt program, men det som är speciellt med programmet är att killarnas mammor är med och engagerar sig i dejtandet. Som sagt, galet.

Det har regnat större delen av dagen, men ikväll blev det faktiskt riktigt fint vänder. Då gav jag mig ut på en cykeltur. Det var härligt, men tufft. Cyklade en mil på drygt en halvtimme. Om det är bra eller inte, det spelar ingen roll. Det viktigaste är att jag tränat lite. Känns så bra när man har tränat.

Nu tänkte jag gå och lägga mig, och läsa i boken När jag hör din röst.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha, ja det är väl inte det roligaste som finns :) Hoppas boken var bra! :)

2009-05-19 @ 07:34:17
URL: http://sinaloa.blogg.se/
Postat av: Frida Johansson

UNDERBAR BOK!!

Ooh jag har läst ut alla fyra bökerna.!

Andra filmen kommer i november. :)

2009-05-25 @ 22:39:25
URL: http://fridacorrinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0