Fredagskväll

Denna veckan har jag gjort betydligt mer än vad jag gjort under förra veckan. Då gjorde jag verkligen ingenting. Men nu så har jag varit på körskolan, tränat och bakat. Och hunnit med en trevlig fika med en viss tjej också. Det känns bra att jag inte vara latat mig hela veckan. Jag behöver göra lite vettiga saker även om jag inte jobbar i veckorna.

Ikväll däremot så jobbar jag. Nu är det bara tre timmar kvar. Sen är det bara hem och sova innan jag ska jobba i morgon också. Får dock lite sovmorgon i morgon. Och hoppas verkligen på att jag kan smita hem ganska tidigt i morgon. Hade varit härligt att vara ledig hela lördagkvällen.

På söndag är jag ledig, och då är det inplanerat en resa till Ikea med mamma och min brors flickvän. Det ska bli så kul! Har längtat länge efter att komma dit, men har inte kunnat pga jobbet. Men på söndag är det dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0