Måndagkväll

Jag har blivit förkyld. Misstänkte det igår kväll när jag kände mig hängig och frös jättemycket. Och mycket riktigt så vaknade jag med världens huvudvärk, nästäppa och halsont i dag. Det känns inget vidare. Det hade inte varit så farligt att vara sjuk just nu, om det inte vore för att jag ska jobba mycket under två veckor nu. Dålig tajming.

I ett desperat försök att bli frisk, eller i allafall hålla förkylningen på denna nivån, så har jag ätit yoghurt med hallon och blåbär ikväll. Och druckit massa apelsinjuice. Om det hjälper återstår att se. Men det är värt ett försök. Och så ska jag lägga mig tidigt ikväll. Mycket sömn borde vara bra tycker jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0