Notting hill

Just nu ligger jag i sängen och tittar på en av världens bästa filmer, Notting hill.

"I'm also just a girl, who is standing in front of a boy.. asking him to love her"

Min helg har gått väldigt mycket upp och ner. Det har funnits både jobbiga och fina stunder. Mycket mer känner jag att jag inte vill skriva om det.

I fredags tog jag det bara lugnt hemma med pojkvännen, och i lördagskväll var det fest som gällde. Kvällen blev otroligt nog lyckad, och jag har fått fina minnen till låten Bad romance, hehe. Min söndag har jag tillbringat med pojkvännen, har varit en väldigt mysig dag.

Jag saknar dig i min säng ikväll...




Kommentarer
Postat av: Johanna

ohh dne filmen är underbart, gråter fortfarand enär hon stå i hans affär och säga i´am just a girl asking a boy to lov her :)



lyssnar på she nu ;) de spela den på guldbaggegalan haha

2010-01-25 @ 22:42:25
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: malin-heléna

Ååh, en gammal klassiker. Inget går upp mot en gammal klassiker!! :)



Hur står det till med dig annars? :)

2010-01-26 @ 18:02:03
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0